Monday, December 10, 2007

κι εγενετο αι-βασιλης



ιδιος μητροπολιτης!













ποπο καμαρι και χαρα
και δωρα φερον...











και επι το εργον...
το μαθηματικο πνευμα
ξεπηδαει μεσα απο τη στολη και
κατω απο τη γενειαδα



λινκς αμα θελετε να δειτε παιδικα χαμογελα και παιδικες τρομοκρατημενες φατσες - εχει δυο καλες φωτο με πολυ γελιο -

δεν τις βαζω εδω γιατι δεν θελω να αναρτω ξενες φατσες χωρις εγκριση στο μπλογκ.

http://www.ihes.fr/~vergne/noel/

http://www.ihes.fr/~nlb/noelweb/

αντε και του χρονου!

16 φλογες:

artou said...

και του χρόνου και του χρόνου

πολύ μούφα ο άγιος βασίλης σας κυρία μου και απογοητεύτικα


χιχιχιχιχι
σμούτς

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Φοβερός ο ή-Βασίλης σου...εκεί με τις εξισώσεις έπαθα ένα κάτι η γυναίκα...εντάξει το ξεπέρασα..
;-)
Φοβερές και οι φατσούλες...είναι στις δοξες τους τούτο τον καιρό..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

maria λεμονατη! said...

ποπο, το καταλαβες οτι δεν ειναι ο αληθινος αγιος βασιλης ε αρτου;
μπραβο,εισαι εξυπνο παιδακι
μαλλον η κοιλια ειναι εξωπραγματικα τεραστια
το γελιο που εκανα φτιαχνοντας και βλεποντας την...

maria λεμονατη! said...

γεια σου γλαρενια!

χαιρομαι που σου αρεσε ο αγιος βασιλης μου!

αν μη τι αλλο ειναι σουπερ χαμογελαστος :)

ετσι οπως μπαινοβγαινει σε καμιναδες, οδηγει ελκυθρο με ταρανδους και φτιαχνει ολο το χρονο παιχνιδια στην μακρινη λαπωνια λυνει και καμμια εξισωση για ξεκουραση!

ειδες φατσουλες;
και τις δυο τρομαγμενες;
η μια μετα την αλλη...
αναρωτιεμαι αν τα παιδακια τρομαξαν με τη γενειαδα ή με την κοιλια, μπορει και με το μπαστουνι, α μπα, μουμπλε, μουμπλε.

leila said...

εγω δεν τρομαξα παντως, αλλα μου αρεσε που ντυθηκε αγιος μπιλίλης! (ετσι τον λεω τον αγιο βασιλη!!)

αντε και του χρονου χωρις αυτην την τεραστια κοιλιά (καλά βρε παιδάκι μου, ολα τα μαξιλάρια τυ σπιτιου τα εβαλες για κοιλιά;; χε χεχε)

kanataki said...

μωρε καλά δεν πιστευα εγώ σε αηβασίληδες....


υγ μόνο σε αηδημήτρηδες!

If...ιγένεια said...

Και του χρόνου!

laxanaki said...

χοχοχχο καλα χριστούγεννα!! Και του χρόνου

purple said...

δεν με νοιαζει αν ειναι μαιμου φτανει να κραταει δωρακια!!!

Anonymous said...

Βρε βρε τι ωραίος Αι Βασίλης είναι αυτός ...κι έξυπνος ξέρει κι απο μαθηματικά...άρα τα δώρα θα τα μοιράσει σωστα...του έχω εμπιστοσύνη.

Φιλιά

nyctolouloudo said...

εγώ δεν μπορώ να δω ούτε μία φωτό του αγιοβασίλη.....
sniffffffff!!!!!! λέμε!

nyctolouloudo said...

χοχοχοχοχο!!!
τώρα τις είδα!(προσπάθεια δεύτερη)

ερώτηση, αυτό το χρυσό κάτι που κρατάει στο χέρι του τι είναι;

Unknown said...

εγω ένα πράγμα δεν κατάλαβα..
χριστουγεννιάτικη ήτο η γιορτή ή αποκριατικη;

γιατι πηρε το μάτι μου κάτι ινδιάνες, ρομπεν των δασων κλπ

οτι εχει ευχαριστηση ο καθενας;
λολ

maria λεμονατη! said...

λειλα, εισαι τρομερη με το μπειμπι τοκ σου!
το μαξιλαρι ηταν ενα και καλο, μπομπα!

-----------

κανατακι, οι αι δημητρηδες δεν εμφανιζονται ολοι την ωρα μπροστα μας και κρατανε τον μυθο της υπαρξης τους!

------------

ευχαριστουμε ηφιγενεια!

------------

χοχο και ευχες για καλες γιορτες και σε σενα λαχανακι!

-------------
εισαι εξυπνο παιδακι μωβακι ;)

----------

τρελοφιτσα, οντως. τα εβαλε κατω και τα υπολογισε ενα-ενα. εκανε αντιστοιχιες δωρακι-παιδακι. σωστη δουλεια!

----------
νυχτολουλουδο, το χρυσο που κραταει ειναι ενα ξυλο τυλιγμενο με χαρτι. ειναι μαγκουρα. με τετοια κοιλια εχει αναγκη απο βοηθεια στις μετακινησεις. αν προσθεσεις και το σακο στην πλατη...

----------

χριστουγενιατικος αχταρμας ναριτα. εορταστικη κακαβια!

Anonymous said...

εγω γιατι δεν καταλαβα ποιος ειναι αυτος?
εσυ?
άλλος?
ειμαι χαζη?
:)

maria λεμονατη! said...

εννοειται πως δεν εισαι χαζη φαβιτσα.
εγω αφηνω τα πραγματα να κρεμονται σαν ρουχα στο σκοινι (!)
ο αντρας μου ειναι (το επιβεβαιωνεις και με την πρωτη φραση του επομενου ποστ)
:)